Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Dagen D

Japp, nu går jag officiellt på gymnasiet.
Och första dagen var väl helt okej, lite stelt i klassen men det blir nog bättre med tiden ;)
Fast schemat SUGER!!!!
Massa håltimmar, ingen sovmorgon och slutar tidigt en dag i veckan :'(
Men det är sånt man får ta.
Såhär såg jag ut idag i alla fall: 
 
 
 
Imorgon tror jag att det blir bättre än idag, för då kommer vi att bli uppdelade i olika arbetsrum.
Och då kommer man mog prata mer med dem man sitter med.
För idag satt man med dem man kände och pratade typ ingenting med de andra...
 
Men vi hörs imorgon efter skolan (om jag inte kommer på någonting mer att skriva om ;))
 
p.s. Imorgon får vi troligtvis datorerna och jag önskar verkligen att vi får apple datorer!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0