Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Dagens 3

här är tre roliga kommentarer eller händelser som hänt idag ;)
 
Min fyra åriga lillasyster ska gå och ge sin kompis en present till hennes födelsedag
 
Syster: Jag ska ge Filicia trosor som hon kan ha i håret
 
Mamma: va trosor?
 
Syster: ääh men nej rosor menar jag!
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vår matte lärare berättade om mattekursen vi kommer ha i ettan. Plötsligt kommer det upp en bild på Bamse på power pointen.
 
Läraren: jag tycker verkligen matte och no är dunder kul!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sophie skulle hämta juice i matsalen men failade så att all juice rann förbi.
 
Jag: lyckat sophie!
 
sophie: men jag är ju från tingsryd vi förstår oss inte på såna här moderna grejer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0