Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

En vecka kvar nu....

Man kan knappt fatta hur snabbt sommarlovet har gått och nu är det dags att förbereda sig inför skolstarten och det innebär att jag måste vända tillbaka på dygnet och komma in i de gamla vanorna.
Och snart måste jag hitta vad jag ska ha på mig första dagen!
Man vill ju inte vara för uppklädd eller för vardagsklädd.....
Man kan ju inte komma dit i mjukisbyxor och träningsoverall (.....eller kan man???)
Vad vet väl jag :)
Allt jag vet just nu är att jag är så sjukt nervös och på bilden här ovan kan ni se lita av mina förväntningar på gymnasiet, men vi får se vilka som slår in och inte gör det.....
Men nu ska jag dyka ner i min garderob igen och hitta den perfekta gymnasie-outfiten :D
 
 

Kommentarer
sara

Ställ gärna en fråga i min frågestund, vore jätte snällt!:) http://www.nattstad.se/sarawiklund?id=3781982

2012-08-14 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0