Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Jag är så het...

Eller lite utbränd kanske, nej men bara extremt klantig! 
 
Som ni ser har jag fått internet tillbaka så bilderna på presenterna kanske kommer i en snar framtid ;)
 
Och som ni också ser har jag bränt sönder min fot och nu ska jag förklara hur:
 
Söm ni kanske vet jobbarjag i ett kök på en camping i blekinge skärgård och när jag skkulle ta undan ny bryggt kaffe från kaffekokaren råkade jag snudda med fingret krin hållaren för kaffefilter och kaffesump så allt kaffesump ramlade på golvet och min fot. Inte mysigt precis.... 
Jag fick ha djupfryst soppa på min fot och höra när alla anstälda mobbade mig :(
 
Men annars har den här vckan än så länge varit bra vi har: lagat mat och tanter och gubbar, spelat kort med Indrek, träffat skånigen sabina som ska jobba med oss, skrattat, kollat på os och tittat på pirates of carabian (för att julia aldrig sett dem!) 
 
Imorgon är vi leiga hela dagn så vi ska in till karlskrona och shoppa, shoppa, SHOPPA och kanske gå på sail vem vet  :cool:
 
SOLIGA HÄLSNINGAR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0