Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Jeffrey Campbell ♥

Åhh! Jag säger bara Love them!!! 
Hans skor är bara att dö för, jag menar vem vill inte ha sådana skor?
Om jag kunde skulle jag köpa ALLA :love:
Men eftersom jag är en smålänning så tar det emot att lägga så mycket pengar på ett par skor...
Men en dag ska jag äga ett par sådana skor!
 
Men det svåra är att välja ett par.... fast här är några förslag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det fanns så många fler som var fina men jag orkade inte lägga upp bilder på alla ;)
 
Men just nu känns det som om det är en avlägsen dröm att jag någonsin ska äga ett par sådana skor......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0