Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

löshårs tips!

HYR MAN SYR LÖSHÅRET
 

När man får ut håret ur förpackningen ser det ut så här, lite skrämmande
Man börjar med att klippa isär löshåret som sitt i en ring kan man säga sen mäter man ut längden från öra till öra och klipper lagom långa bitar (obs. gör inte bitarna för långa alltså ut till "babyhåret" då syns det när det blåser!) Jag valde att sätt ihop tre "bitar" till en.
Jag valde att ta en vanlig sy tråd att sy ihop bitarna med
 
 
Resultatet!
 
Nu är det dags att sy dit clipsen. Jag valde det enklaste att ta 2 i ändarna och en i mitten 
 
Jag valde att upprepa dett två ggr till så att jag fick 3 hela färdig sydda hårlängor 
 
 
 
Kan inte ge er några tips på uppsättningen än eftersom jag inte är så säker på det än ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0