Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Oh my Miley!

Jag säger som björn ranelid HERRREGUD
vad har Miley gjort med sig själv!!!
Jag kom iåg när man var mindre och älskade hannah montana med söta miley cyrus och nu känns det inte som det är samma tjej som är framför mig hom är en helt annan person hon har växt upp från sin disney channel ungdom och valt tuffare stil, det är starkt jobbat ändå eftersom många barnkändisar fasnar i sina gamla spår hela livet.
 
 
Fattar inte hur hon tänkte ändå, hennes hår var så fruktansvärt vackert innan och nu är det borta. Miljoner tjejer har mist en hår förebild men kanske en miljon till har fått en ny...
 
Åhh vad jag blir sur ändå...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0