Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

poesi för fiskar

Idag var maja och nattis här och hjälpte mig med löshåret de var bra tänkte jag eftersom de har valt frisör linjen ;) Jag och maja planerade lite för mammas och hennes mammas 40års fest imorgon också. 
 
Fast det hemskaste var att de nobbade william spetz totallt och jag blev helt förkrossad han är ju typ min hus gud :-O
 
Men sen kom vi på nåt vi inte hade sett på länge 
POESI FÖR FISkAR 

oftast roliga, tänkvärda och lite dramatiska youtube klipp  ;-P
 
Kolla på de här så gymma, den första handlar om hur det skulle se ut om killar hade tjejers beteende och tvärt  om. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0