Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Smögen

Förlåt för dålig uppdatering från mim sida!! Jag är ju i Smögen och har inget internet som är någålunda bra tyvärr ; :( men jag kan att säga att vi har haft det roligt!! Första dagen var vi i Nordens ark och jag såg världens sötaste djur en röd panda !! :3 Sen var vi på smögen bryggan och köpte skaldjur och kollade på stekarna i sina flotta båtar ;) Idag har vi varit i Camilla läckbergs by fjällbacka hur fint dom helst vill flytta dit eller jag vet ju inte hur det är på vintern men av filmerna att dömma är det inte allt för mysigt, köpte ett par converce också ! :love: sen åkte vi till Strömstad där det kryllade av norrmänn ;) jag het aldrig varit i Norge så vi åkte in dit en stund och kollade på utsikten över gamla sviningsundsbron otroligt fint!! När vi sen skulle tillbaka till Sverige körde vi vilse i en jätte läskigt köpcentrum med massa okända b-affärer som till ex en frisör salong för bara affrofrisyrer, en affär med orientalisk smink och en kondomeria? Man kan ju undra varför det var så många norrmänn där ;) när vi äntligen kommit bort från den läskiga platsen kom vi till ett stort köp centrum och fast det var i Sverige var där bara norrmänn så många att man kunde undra om det var några kvar i Norge? Jaja nu är vi iallafall tillbaka i stugan och imån ska vi till Småland igen (bild bomb kommer i veckan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0