Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Tids brist

Ni måste hata denna blogg nu, dålig uppdatering och bildlösa inlägg men jag kan bara säga ursäkta för hur tråkigt det än låter så har jag inte haft tid eller kunnat. Jag har jobbat borta i blekinge skärgård med dåligt internet och nu när jag är hemma de här få dagarna blir det att man tar i tu med grejer här hwmma som att städa bomb nedslaget till rum man har och hittar på grejer med sina föräldrar imorgon åker jagtill blekinge igen så nästa vecka blir det inte bättre men jag lovar att uppdateringarna kommer bli super sista sommarlovs veckan och framåt.
 
Som svar på en kommäntart jag fick om vad jag fick i födelsedags present säger jag det samma det kommer har bara mycket tids press och jag känner mig stressad, även nu när jag skriver det här, men var bara tvungen att bekräfta att jag lever ;) 
 
Idag kan jag säga att jag och mamma var och kollade på bio maria vern - inte ens det förflutna ruggigt spännande och jag tror mamma tyckte den var lite läskig och kanske jag också men bara kanske, jag rekomenderar den starkt iallafall till de som inte är för rädda av sig! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0