Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Konversation på buss

Sitter och lyssnar på två främmande människors störande diskussioner. Vet inte om det är lagligt men jag har bestämt att dela med mig av två av dem.
-------------------------------------------
Tjej: vad heter sånna där små drycker man dricker

Kille: fästis

Tjej: neej det är bara ett märke men alla säger det, det är elakt mot alla andra märken.

Kille: det är nog lågpris märken .......hmm.
Kille: (med överdriven röst som låter knasigt) Nu vet jag! SMAAAAAKis, Smakis , Smakis heter dem

------------------------------------------
De börjar prata om hur äckliga glasspinnar är

Tjej: Jag tycker glass är äckligt, det är fruset vatten på en träpinne

Kille: all glass är ju inte det, i Magnum är det ju vanilj glass

Tjej: frusen vanilj glass på en pinne låter också äckligt.

Kille: Nu förstörde du min Magnum-experience!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0