Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Raggningsrepliker

 
Idag har vi av någon konstig anledning letat upp massor av raggningsrepliker.
Här är några bra ;)
 
Hjälp en hemlös, ta med mig hem
 
Du är ful jag är ful, vad väntar vi på?
 
Jag skulle gjärna bjuda dig på en drink, men jag skulle bli så avundsjuk på glaset.
 
Tror du på kärlek vid första ögonkasted eller ska jag gå och komma tillbaka igen?
 
Din pappa var tjuv va? För han stal alla stjärnor och la dem i dina ögon.
 
Var unik och annorlunda, säg ja!
 
Jag tvingar dig inte att falla för mig men du kan väl åtminstånde snubbla lite!
 
Har du en flytväst? för jag drunknar i dina ögon
 
Kan jag få låna din mobil? Jag lovade ringa mamma när jag blev kär
 
Kan jag få låna ett plåster? För jag skrapade knät när jag föll för dig
 
Kan vi ta en lång dusch tillsammans, för du luktar ganska illa
 
Jag heter (ditt namn) men du kan kalla mig älskling!
 
Hej, du duger för mig
 
Hej, kommer du också från Mars?
 
Dina tänder är som stjärnor, gula och långt ifrån varandra (förolämpning)
 
Du ser ut som en ängel som ramlat ner från himlen, synd bara att du ramlade på ansiktet (förolämpning)
 
Din pappa måste vara terrorist, jag menar, vilka bomber!
 
Grattis! Du har korats till den vackraste personen i rummet. Vinsten är en natt med mig
 
Ursäkta att jag stirrar på dig, men jag älskar utsikten
 
Du är anledningen varför jag kom hit ensam
----------------------------------------------------------------------
Finns typ 10000000000 mer men orkar inte skriva mer ;) dessa används på egen risk!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0