Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Angående JB- konserten...

Som ni kanske har läst så ska ju Emelie gå på Justin Bieber konserten i Stockholm nästa år och som ni kanske vet så ska inte jag med och jag har två anledningar till det.
 
En av anledningarna är att jag inte vill lägga så mycket pengar på en biljett :P
(Men är man smålänning så är man väl ;))
 
Men den största anledningen till att jag inte ska med är att jag vet att det finns så många som är helt (ursäkta mitt ordval) galna i honom och skulle göra vad som hellst för att få gå på den konserten.
Och jag kan helt ärligt säga att jag är inte en av dem, visst jag kan tycka att hans låtar är bra och så och jag har inget emot honom...
Men jag vill bara att så många JB-fans skulle få gå på konserten!
 
 
Tycker ni att det var rätt beslut eller inte????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0