Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Helsingborg dag 3

Idag har vi varit i det enorma shoppingcentrumet Väla centrum. Föruto alla miljoner affärer som fanns där fanns desutom min favorit affär ZARA. Önskar verkligen de hade affären i min stad men då hae jag kanske shoppat ihjäl mig ;) Där köpte jag iallafall ett vitt jätte snyggt linne :love: Vi åt i det stora mat torget där och det fanns all möjlig mat där det fanns Indiskt, suchi, italienskt, orientaliskt, kinesiskt, amerikanskt, husman och så klart donken ;) Jag valde en pasta rätt med ett massa gott på ;)
Sen handlade jag lite i ginatricot som jag ska ha imån när vi drar till Köpinghamns tivoli! 
 
På kvällen gick maja och jag en liten power walk runda vid havet det var as skönt! så nu är vi laddade för en hel dags karuseller imån :D
 
I Väla hade de en affär med bara gräddbullar, hur smarriga som helst!
 
 

 
mums mums ;-P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0