Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Home sweet lonely home...

Hejsan svejsan nu är jag tillbaks i smålandslingonskogar från en vecka med hårt slit, sol, bad och annat knas i Blekinges skärgård ;)
Kom doc hem till ett super tomt hus med endast ett brev som bevisade att någon brydde sig om min hemkomst. Ja i det dramatitiska brevet låg det tågbiljetter och en 500:a lapp. Och där stod det att familjen hade åkt till smögen på semester och att jag skulle ta had om vissa sysslor för att förkänna min dyrbara peng exempel mata tomater och vattna katterna fast i fel ordning, förlåt är så slutkörd att jag inte vet vad jag skriver + att jag har drogat min kväll med ett maraton med william spetz :D
Har nog fått en sjukdom eftersom jag inte kan sluta kolla på hans youtube klipp det är nog därför jag är så komisk nu också eller nåt. 
 
Jaja ni ska inte tro att mina föräldrar är helt hemska och lämnade mig, det var jag själv som ville det för imorgon ska jag gå på den mest exklusiva marknaden i världen (efter Linneryds marknad) Tingsrydsmarknad! + att vi i dans gänget ska spela in en reklam film där vi dansar och hoppar i Tikens bruna vatten men det kommer nog bli awesome för vem har inte drömt om att bli en movestar!
 
Nu vill ni nog inte läsa mer så här är klipp med min älsklings komiker som ni nu kan roa er med under natten!!! <3
 
Nu tycker nog Sophie att jag är jättepinsam förlåt ;)
 
 
Ni borde känna igen er i den sista fd 9e ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tycker ni att jag bode börja videoblogga? Tyck till!
 

Kommentarer
anonym

När ska du visa vad du fick i födelsedags present? :)

2012-07-30 @ 00:53:45
anonym

När ska du visa vad du fick i födelsedags present? :)

2012-07-30 @ 00:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0