Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Inför skolstarten!!!

 
Idag åkte vi till stan och köpte liten saker till skolstarten den 21 augusti.
Och detta köpte jag:
 
En rosa kalender, en rosa stift-penna och en rosa bläckpenna med rosa bläck ;)
 
Undra om man kan gissa vilken som är min favoritfärg :P
 
Sedan köpte jag även ett par skor:
 
På min lilla shoppingrunda spenderade jag bara 99:- 
Och det var skorna jag betalade för, eftersom jag hade ett presentkort på en bokaffär där jag köpte kalendern och det :)
Men resten av det som jag behöver till skolan ska jag köpa på ullared som vi ska till om ca 2 veckor :D
Då ska jag köpa typ block och sånt, för nu på gymnasiet får man inte sånt av skolan.....
 
Det var allt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0