Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Karlskrona!

Idag har vi varit lite lediga så Julia och jag och de två andra tjejerna vi jobbar med drog till Karlskrona.

Vi tog en liten färja dit och det blåste som stormen Gudrun på den! Håret stod rakt upp ;)

när vi var där åt vi på glassiären. Sjukt gott men sjukt mycket glass ;-p

Sen shoppade vi lite och sen tog vi buss hem.

På kvällen tog jag, Julia och maj (en av tjejerna vi jobbar med) en skön spring rund i sommar kvällen! Sen tog vi även ett dopp i havet och en varm dusch efter ;)

nu sitter jag och Julia uppe på vårt loft och roar oss med plommon efter som vi har sov morgon imån! ;)

 

Min vackra glass som bestod av italiensk mint kulglass och mjukglass doppad i härlig choklad! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0