Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Min Stockholms weekend!

Ja, igår kom vi hem efter en otroligt bra helg i Stockholm :D
Efter att jag hade slutat jobbet åkte vi direkt mot huvudstaden och vi kom fram vid åtta tiden, så då segade vi lite på  hotell-rummet innan vi somnade.
På lördagen var vi uppe med tuppen för att vi skulle hinna mid mycket den dagen!
Det första vi skulle göra var att vi skulle gå på Gröna Lund och när vi inte ville åka mer karuseller så skulle vi gå till Skansen (Och kan ni tänka er att vi hann med allt ;))
Och sedna åkte vi hem på söndagen!
 
Men här får ni se hela resan i bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag klappade en orm!!!! :O
 
Sedan blev jag attackerad av en Krokodil :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0