Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

(nästan) dödad av uggla!

Idag har varit en riktigt underbar dag eller hur? Jag och Julia har solat från tio till två sen jobbade vi till klockan åtta men det var hälften så mycket folk som förra veckan som skulle få mat så det var verkligen en skillnad :D Sen på kvällen jobbade vi lite i glasscafét och sen sprang Julia och jag i natten utan lampor :o Vi är riktigt modiga :cool: Jag såg faktiskt en uggla också och var så klart tvungen att härma den och då bara flög den ner och då fick jag lite panik men som tur var ville den inte ha mig utan flög någon annanstans ;) Måste också berätta en hemsk sak, vi såg en jättestor groda på vägen och få kom det en bil och körde över sens bakben! Usch ! Det var första gången man kan dra skämtet "vad blir en groda utan ben?" på riktigt för grodan blev verkligen HOPPLÖS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0