Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

S E M E S T E R !

Och..... DÄR tog jag sommarlov!!!
Efter 4 veckor av hårt arbete så är jag nu ledig :D
 
Så nu de sista 5 veckorna på sommarlovet ska jag sola, bada, vara uppe på nätterna och sova på dagarna :P
 
Men det känns lite tråkigt att inte jobba också för nu har jag vant mig vid att stiga upp tidigt och jobba....
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra varje dag utom det jag just räknade upp här ovanför :)
 
Sedan kommer jag även att sakna dem jag jobbade ihop med, för de var alltid så snälla mot mig och idag fick jag till och med ett paket! :D
 
Men nu ska jag njuta av min ledighet (och snart kommer ju lönen också ;))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0