Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Sesa tipsar!

Om.... Vitamin godis!!!!

Ja, det är knappt att man tror sina öron när jag säger att jag har hittat vitamin godis! Men tyvärr säljs de inte Sverige (vad jag vet i alla fall).  Jag har i alla fall köpt dem i Tyskland. Så nu har man en ny ursäkt till att äta godis!

När mamma kommer och tjatar på en att det inte är lördag osv. osv. så kan man nu mer säga att man inte äter godis utan man äter vitaminer ;)

Men sen kan man ju undra hur mycket vitaminer det är i godiset :P Men jag tycker i alla fall att det är coolt att kunna säga att man äter vitamingodis.

Såhär ser förpackningen ut och om ni ser dessa i någon affär så köp dem för de är bland de godaste godisarna som finns! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0