Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Spöket i glasscafét

Igår var det strålande sol! Håll nästan på att dö av värme slag ;) Jag och Maj fick lite sovmorgon så då passade jag på att sola mitt prickiga sommarskinn hoppas det gav lite resultat iallafall ;) Efter vi hade jobbat en stund vid lunchen och eftermiddagen passade vi på att sola ännu mer och simma, vi simmade ända ut till en flotte som var långt ute i vattnet. Super skönt badvatten! Men sen på kvällen började läskigheterna :-o Vi skulle stå i glass cafét och jag skulle gå och diska några tomma glasskartonger och när jag kom tillbaka så tittade Julia och maj jättekonstigt på mig och Maj sa typ helt likgiltigt "hur gick det" Jag tyckte det var en konstig fråga och bara "såklart det gick bra jag gick ju bara ut med disken" och då blev de helt chockade och undrade varför jag sa så, för maj var helt säker på att hon inte sagt nåt. Hmm spökerier på gång ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0