Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

sunshine och fredagsmys

Idag har solen stekt här i blekinge skärgård till skilldnad från vad den gjort hemma i Småland. Efter jobbet gick vi direkt ner till ica för att köpa lite till vårat fredagsmys det slank även med en frödinge kladdkaka som vi njöt av i solskenet senaree när vi kom tillbaka.
Som fredagsmys filmer kollade vi på "THE PERFECT GET AWAY" och "LETTERS TO JULIET" den första hade jag aldrig sett innan men den var väldigt överraskande och bra.
Nu är det även bara 2 dagar till min 16års dag så det är nog snart dags för den där önske listan jag lovade er ;)
Nu ska jag försöka sova lite, fast vi har sovmorgon är det aldrig fel med lite sömn ;)
 
Måste även övertala mina föräldrar omatt vara hemma de första dagarna på vecka 31 eftersom jag vill gå på marknaden och vara med i en reklamfilm med min dansgrupp, det skulle vara sjuktkul!
 
Jag har börjat sakna folket hemma nu riktigt mycket men jag åker ju hem på söndag (PÅ MIN FÖDELSE DAG!) och då får jag se alla igen. Saknar även min hund Abazz otroligt mycket :(Jaja puss på er allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0