Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

sweet sixteen

Ja nu var man en stor tjej då ;) 16 år fyllda känns redigt härligt! Nu kan man ju ge sig ut och övningsköra, man ska ju bara gå den där kursen och det vet jag ju inte riktigt när det blir ;)
Idag åkte vi då hem efter en hel dag jobb som vanligt men innan vi åkte hem firade vi lite med tårta vi hade köpt på ica och så fick jag en två delad body butter av Julia, så nice! ;) 
När jag kom hem hittade jag en present från maja på trappan och i den låg det ett ullaredspel! ;) 
Sen kom mormor och morfar och farmor och farfar och grattade mig, jag var lite död efter en hel dags jobb men det får man ta ;)
Ni får reda på vad jag fick av dem och min familj imån.
 
SPÄNNANDE?!
 


Kommentarer
Sophie

Vi skulle ju kunna gå kursen samtidigt ;) (för jag har inte heller gått den)

Svar: ja bra idé ;)
onedirectionofficialsweden.blogg.se

2012-07-23 @ 09:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0