Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

En liten presentation om mig!

Hej det är jag som är Sophie.
Jag är en glad tjej som älskar att dansa (och blogga) :D
Men jag är också en tjej som gillar att göra bra ifrån sig vad jag än gör!
Det är kan både vara possetivt och negativt (beroende på hur man ser det :P)
Till hösten ska jag och Emelie börja gymnasiet :O
Det är iallafall jag nervös för och jag tror att Emelie är det också om jag ska vara ärlig ;)
En annan sak om mig är att jag arbetar faktiskt!
Eller arbetar och arbetar, jag är ledare i en dansförening och jag har min egen dansgrupp där (:D) det är kul men lite jobbigt ibland. 
Men för det mesta är det roligt!
Och på tal om arbete så sommarjobbar jag faktiskt i sommar (för första gången!), jag jobbar på hotellet här i byn och det är faktiskt roligare än vad jag trodde ;)
Men det är jobbigt att gå upp på morgonen :P
Fast jag jobbar bara där i 4 veckor, sedan får jag SOMMARLOV!!!
Och det innebär för mig att jag får sova hur länge jag vill, vara uppe så länge jag orkar och bara sola bort dagarna så att man är brun när gymnasiet börjar ;)
Här bjuder jag på en liten bild på mig:
Om ni har några frågor till mig så går det bra att ställa dem här under ↓

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0