Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

en pressentation till..

Ja nu har ni ju fått veta lite om sophie och nu är ni säkert lite nyfikna på vem jag är också ;)
 
Jag heter då alltså Emelie och är den andra hälften av sesa!
 
Som sophie har jag också ett stort behov av att göra bra ifrån mig i allt, och om jag inte gör det så blir jag inte så glad kan man säga, det är en rätt dålig sak om mig ;-P 
 
En bra sak är att jag är väldigt nyfiken och snappar upp det mesta som jag hör eller ser, även om jag kanske råkar vimsa bort det nån gång
 
Jag bor i en liten håla som bara rymmer en affär och ett badhus typ, och längtar hur mycket som helst efter nya äventyr!
 
På fritiden så dansar jag aerobic, jazz och zumba, fast jag började denna terminen så det är sophi som är den riktiga dans stjärnan i teamet ;)
Jag kickboxas och rider också, så det är verkligen fullt upp!
 
Nu på sommaren har jag faktiskt lika tur som sophie att ha ordnat mitt första sommarjobb! Fast det börjar jag inte på fören vecka 29 och sen håller det på i 3 veckor. 3 härliga veckor med hårt slit men även sol och bad eftersom jag ska bo och jobba på en camping! Lyxigt!
 
Aja de här veckorna som är kvar tills dess får jag använda för att träffa vänner som jag inte får se lika ofta nu när jag börjar gymnasiet :( och vila upp mig!
 
Så det var en kort lite lustig beskriving om mig men det får väl duga :D
 
 
 
 Egopix? ooh ej inte alls ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0