Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Helg?

Hmm ja det är svårt att hålla reda på dagarna nu när det är lov, alla dagar är ju lo nu :D det tar bort själva helgkänslan. Idag var det sista jobbdagen för den här veckan. Nu hoppas jag bara att de sms:ar mig snart och säger när jag kan komma igen! becouse I like money ;) 
Snart är det inte länge till jag och Julia börjar våra sommarjobb i blekinge! Vi ska både jobba och bo på en camping där (man får hoppas att jag slipper toaletterna den här gången, måste erkänna att det blir lite tjatigt men jaja).
Det bästa av allt är att våra sheman är så bra! Antingen jobbar vi morgon/förmiddag eller eftermiddag/kväll så halva dagen har vi för att: sola, bada, lata oss och shoppa ;-P (där försvann lönen)
Oturligt nog känns två veckor som en megalång tid innan vi ska börja där :(
Idag har jag mest bara slappat så nu är det nog dags för en spring runda! fast det blir nog efter jag städat min jordbävning till rum... Jaja Puss på er ;)
 
summer feeling.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0