Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Iphonefolk

Idag har jag blivit med iPhone, en vit iPhone 4s 16gb. Och nu har jag automatiskt hamnat i en speciell folkgrupps kategori som kallas iPhonefolk.;)
Enligt iPhonefolket själva är de lite modernare, lite finare och lite bättre än alla andra.
Andra med andra telefoner tycker istället att de här iphonemänniskorna är snobbiga, osociala (eftersom de sitter med näsan i telefonen och lurar i öronen) och skrytsamma. Jag vet eftersom jag har levt med min gamla utslitna xperia fram tills idag.
Fast många tycker att ens android mobil är helt okej och man tycker att iphonefolket skryter är det nåt som drar en mot det där omotståndliga äpplet. Man vill vara med i iphonarnas hemliga gemenskap. 
Snart kommer alla andra telefoner vara så gott som utrotade om detta fortsätter med att välstånd och popularitet kopplas till mobiler och alla som inte har iPhone kommer att vara de som är nertryckta i samhället. Men vad ska man göra? Det är  en jäkligtbra Telefon ;)
 

Kommentarer
...

Du är enormt snobbig...!

Svar: har du en android telefon? ;)
onedirectionofficialsweden.blogg.se

2012-06-25 @ 14:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0