Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Söndags ångest :O

Idag är det då söndag, det betyder att imon är det måndag!!!
Och det betyder  att man ska jobba och allt blir som vanligt igen och jag har verkligen ingen lust för det just nu!
Jag önskar att det skulle vara helg hela tiden ;)
Annars är det rätt så skönt att jobba så att man slipper de där sega dagarna när man inte har någonting att göra.
 
Men det kunde bara vara helg en dag till iallafall :P
Men idag har vi iallafall gått ut till mormor och morfar, vi gick faktist både fram och tillbaka och det är cirka 1,4 mil!!!
Och man kan säga att det känns lite i benen....
Men en annan sak som har hänt idag är att min syrra har åkt till tyskland för att vara på ett badland tills torsdag.
Egentligen skulle jag också åkt med men jag jobbar ju så det gick ju inte då :P
Här är en bild på badlandet:
 
Men snart är det måndag och nu är det bara att ladda om ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0