Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Tårtkalas på jobbet :D

Idag har jag jobbat igen!
Men idag var en speciell dag på jobbet, eftersom det är dagen innan midsommar fick alla gäster midsommartårta!!!
Den var superfin ovh supergod :)
Om ni inte tror mig kan ni bedöma utseendet själva:
 
 
 
Sedan efter jobbet gick jag till Caroline och löste lite problem inför imon.
För då är det ju midsommar och det ska vi fira hos Emelie, och vem vet det kanske dyker upp ett litet gemensamt inlägg från mig ovh Emelie ;)
Men tills vi ses igen så vill jag bara önska er alla en riktigt bra kväll och en bra midsommar!!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Linda

Ser möcke gott ut...!

Svar: haha det var den också ;)
onedirectionofficialsweden.blogg.se

2012-06-24 @ 11:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0