Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

lifes must go on

Vad ska jag göra med mitt liv? Jag känner mig helt tom. Idag har jag sagt farväl förgått till fruarna på wisteria lane. Det tog hela sommar lovet tills idag att kolla på serien. Jag hade aldrig sett ett enda avsnitt förut, och nu har jag sett alla. Det känns som om serien är mer än en serie eftersom som den beteydde så mycket för mig. Jag kan inte förklara det då låter det verkligen galet ;) Nej nu ska jag gråta mig till sömns och drömma om det desperata livet på gatan som aldrig sover. God natt och hejdå Susan, Gabby, Lynnete och Bree, vi kanske ses någon gång ;-P 
 
den slutgiltiga frågan blir.. VAD TUSANS SKA JAG KOLLA PÅ NU! :-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0