Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

radiostars

Vi var verkligen radio stjärnor idag ;) Vi hade inget språk idag men jag ville dekorera mitt rum så vi stannade till två i skolan för att gå runt lite och leta dekoration. Dock hittade vi inget för typ 10kr som var det högsta jag tänkte slänga på onödiga ting (är man småläning så är man). Dock räkte pengarna till en biljett till maskinen på balderhage äntligen kan jag slippa tänka på det ^^
Iallafall så mötte vi Eric i stan och när vi skulle gå till bussen kom det en radiokvinna och ville prata med oss angående om vi  skulle kunna tänka oss att bo ihop med andra i en lägenhet för att spara pengar.
Vi var rätt sena till bussen och eftersom vi missade den igår p.g.a en McDonals wrapp, så var vi inte så sugna att göra en favorit i repris.
Dock skötte ju Eric det mesta av snacket eftersom det var han som fick frågorna som radiokvinan stälde först, det jag och sophie behövde göra var bara att hålla med. Snacka om fusk. Stackars Eric haha ;)
Dock fick v ju nån minuts puplicering och det är ju inte fy skam!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0