Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

skyfall

Igår var jag och såg min allra första bond film någonsin! Och gud vad bra den var!!!! Absolut en av de bästa filmerna jag har sett! 
Lite roligt att det tydligen blivit inne bland action filmerna att börja inne i Turkiet och nästan köra på en massa folk på gatorna i biljakter. Det var de både i taken 2 och i den här filmen ;) vem härmade vem?
Men ialafall så hade verkligen den här filmen ALLT och jag insåg att det kanske var dags att titta på de andra också ;)
Adeles låt var helt magisk i början och inledningen var verkligen påkostad märkte man ;-P
 
Det dåliga var bara att de alltid ska ta sönder eller spränga de allra finaste ställerna, de kan väl åka till något fult ställe någon gång och ta sönder :o
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0