Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Taken 2

Idag har jag, sophie och Ellinor sett på taken två på bio. Den var riktigt bra och spännande faktiskt! ;) Kändes som en bra avslutning på veckan som har bestått av redovisningar, barnkonventionen och svenska prov. Det var liksom dags att bara ta det lugnt och kolla på bio! Imorgon är det dags för dans uppvisning och öppet hus på gymnasiet och jag är noll taggad. Sophie ska inte vara med för hon ska på utbildning och jag känner inte för att slösa bort en hel lördag morgon på detta :o + att jag inte kan stå på händer som vi måste kunna! 
 
Vi har precis lärt oss danserna också så de flesta har noll feeling -_- genomtänkt? nej! 
Dock är det bara att bita i det sura äpplet och göra det. Nästa vecka är fullspäckat med prov och redovisningar så imorgon börjar århundrades plugg vecka kan man säga ;)
 
 
Jag tyckte filmen var lagom lång och spännande, det hände typ grejer hela tiden + att det var en rimlig fortsättning på den första filmen. Sophie tyckte dock att den första var bättre men jag kommer knappt ihåg den :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0