Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

toppen botten v42

 
 
Att vi fick t-shirtar på öppet hus! Gratis är liksom alltid rätt!
Det colaste är att man kan ha den på vilket håll man vill :-P
 
Samhällsvetare!!!
 
 
Jag har haft fruktansvärda byxproblem den här veckan! I fredags sprack (JA SPRACK!) mina svarta favorit byxor med dragkedja i baken, Så deprimerande.
Igår köpte mamma och jag nya byxor men vi hade inte tid att prova dem så vi bara köpte dem, och nu får man tydligen inte upp dragkedjan på dem! Så typskt! Jag försökte ändå men det har bara lett till att jag fått stora blåsor på händerna.... man blir så sur!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0