Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Toppen och botten v.42

Toppen denna veckan måste ändå bli mitt nya spelberoende!!!!
Jag rekomenderar denna app till alla er andra bönder där ute ;)
Jag kan garantera att du kommer vara fast i spelet så fort du startar det!
Appen heter Hay Day och går ut på att man har sin egen bondgår och odlar grödor, tar hand om djuren m.m.
Så testa det nu! (spelet är gratis)
 
Nu har vi kommit till den tråkiga/jobbiga/ sorgliga kalla det vad du vill delen!
Veckans botten blir ändå sjukdomar....
Jag har legat hemma hela helgen och mått pyton....
Haft huvudvärk, illamående m.m.
Inte en toppenhelg med andra ord :P
Men jag kan meddela att jag mår lite bättre idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0