Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Träning ger färdighet

Nu har ännu en vecka börjat och det betyder att alla träningar går igång igen :D
Känns super roligt att få röra på fläsket efter en mycket ohälsosam helg :P
 
Idag har jag haft dans med årskurs 2 och idag gick det hur bra som hellst!!!
Jag är verkligen stolt över dem att de kommer ihåg nästan allt jag säger och gör :)
 
Men nu behöver jag duscha, klä på mig pyjamas, äta och sedan ska jag läsa klart min engelska bok tills imorgon
 
P.S. Vi fick reda på hur  matteprovet  gick idag och jag fick........... A på allt :D:D:D
Så nu känner jag att jag helt plötsligt har fyllts med ny energi ;)

Kommentarer
linncarlqvist,

Ni måste skriva ett inlägg om att ni är med och tävla hos mig för att möjlighet att vara med!

2012-10-08 @ 19:24:15
URL: http://linncarlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0