Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Bokmässan

Mamma har varit på bokmässan i Göteborg och tagit med sig lite godbitar. Dock köpte knappt hon något eftersom hon bara var där för kändisarna. Kändis galna mamma ;) Det var rätt många kända där bl.a Malin Baljard, Jan G O, Mark Levengod, Åsa Larsson och min personliga favorit Martina Haag.

Det här fick jag av mammsen:

 



 
Martina Haag fången i hund paradiset (ssom jag redan hade men denna var sinierad), Kepler Paganinkontraktet (ville egentligen ha eldvittnet men ska inte klaga),Meg Cabot Babbeldrottningen i New York (gillar mest svenska böcker men den här verkar bra) Carolina Gynning Ego Women (de flesta skulle nog säga att jag redan är tillrekligt men vad gör väl det) Fick också Martina Haags alldeles nya bok heja heja som handlar om springning (känner att jag har blivit latare fast jag tränar 7pass i veckan, är jag normal?) 
 
 
 
 
 
Nu gäller det bara att hitta tid och ork att läsa, men det går nog att klämma in någonstans ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0