Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Dagens roligaste!

Vi är ju för tröga! Idag när vi skulle klä på oss ytterkläder efter vi hade dansat, hörde vi ett skrik. Sen kom en av mina "danskompisar" in och ropade "det ligger en as stor ödla utanför!" Vi som var inne i ömklädnings rummet bara sprang ut med inga eller med kläder på för att se den stora ödlan och visst var den STOR! INgen vågade ju gå förbi och ingen visste vad vi skulle göra. Vi började prata om, om den ade rymt från ett hus och om vi skulle ta med den och sätta upp lappar. Vi var ju tvugna att gå förbi och jag som är modig gick fram för att se om den var död för den stod ju bara still. ' När jag petade på den var min första tanke "Shit vad död den är den är ju sten hård" Men sen kom ag på att så hård kan inte en ödla va, så jag tog ett rejält tag över ödlan att konstaaterade att ja det var plast. Snacka om vilken skrattanfall alla fick! KNÄPPSKALLAR! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0