Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

gårdagen i bilder och text ;)

 
 
dagen började med att jag låg i min säng och kollade på
 
kände att det var ett tag sen ;) 
 
sen åkte jag och mamma in till den stora staden för att  gå och kolla på den sstora MAT mässan. Gratis provsmakningar är aldrig fel ;) Jag passade även på att vara snäll mot världen och handla på secondhand. 
Efter mässan åkte vi till grand för att handla lite smått och gott. Vi köpte också var sin sallad med ungsbakad potatis :P mums!
 
 
Tröja secondhand, linne HM, halsband gina tricot, nagellack kicks
 
 
Under dagen fick jag ett spontant sms från 
som undrade om 
 
 
ville gå på 
 
Visst själv klart tänkte jag, så medans 
åkte in till stan grunade vi på vilken film vi ville se. Tillslut valde vi
Den var super bra! :D
 
Dagen avslutades sedan med mammas hembakade
och
 
en alldeles okej dag ;)
 

Kommentarer
Caroline

Asso fyfan vad taskigt!! Fan vad besviken jag blir på er...

Svar: men carro vad är det:(
onedirectionofficialsweden.blogg.se

2012-09-18 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0