Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

In English please!



tsss. Jag tycker verkligen att bussarna går sakta nu förtiden, men det orkar jag inte klaga på nu för det har vi redan gjort så många gånger ;)
 
 Idag har en sten släppt från mitt bröst. Äntligen är vår engelska redovisning över! Phu, vilken persch eller vad det heter ;) Där skulle man för en hel grupp med pigga och vakna ungdommar (trodde engelska läraren iallafall) ungdommar och berätta nåt helt ointressant fast man visste att det de mest vill var att åka hem. Hur kul är det egentligen att berätta för olyssnande öron men ofc är det mitt uppdrag att få dem att lyssna.
 
Jag tänkte att jag kunde berätta om nåt lite spännande som kick boxning och jo visst det gick, och allt gick super bra ;) Dock kände jag efter att jag hade ljugit lite, eftersom jag igår på min första träning fick reda på att det inte alls var det jag höll på med längre. När jag kom dit hade de tydligen bytt ut boxningen mot intensiv styrka och smidighet, så det är väl det jag håller på med nu, men  aja det behöver ju inte läraren veta ;)
 
Imorgon är det en till redovisning, i renässans, spännande och lite jobbigt för mig eftersom jag har tagit ansvaret för hela power point men det är jag och min kontroll manis fel.
 
Jag hoppas jag överlever ettan det ser mörkt ut med alla dessa läxor, redovisningar och examinationer men det är bara att tugga taggtråd och förbereda sig på det värsta det kan inte gå mer än åt skogen :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0