Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Kräkningar på bussen :O

Usch o, blä o, fy säger jag bara!
När jag och Emelie åkte bussen idag till skolan så satt det en mamma och ett barn något säte framför oss och när vi hade åkt ca 20 minuter så började den här flickan att kräkas i en påsen!
 
Och det var såklart synd om flickan för hon kräktes med jämna mellanrum hela vägen!
Och jag och Emelie satt där i bussen och måde nog nästan lika illa som dne lilla flickan......
Men det äckligaste  var ändå när vi skulle hoppa av bussen när mamman reste sig upp och höll spypåsen i högsta hugg.....
Då kände jag hur magen vände sig på riktigt och jag började klökas!
 
Så det tog hela vägen till skolan innan vi mådde som vanligt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0