Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Toppen och botten v.39

Toppen denna veckan måste vara inställda lektioner i slutet av dagen så att man får sluta tidigare!!!
Det är verkligen skönt att få sluta tidigare på sklodagarna!!!
Och botten på denna veckan är lektioner som blir inställda mitt på dagen så att man ändå inte får gå hem.
Man får bara en lång och seg håltimme.
Detta hände mig i fredags när jag bara hade två lektioner.
Den första började klockan 08:00 och slutade 09:00.
Sedan hade jag bara en lektion till den dagen (eftersom vissa lärare på skolan var på bokmässan i Göteborg) och den började klockn 14:00!!!!!
Så man kan säga att man kanske inte vill börja helgen på detta sättet.....
 
Denna veckans botten och toppen handlade väldigt mycket om skolan men så blev det ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0