Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

x factor

Jag missade första avsnittet missade jag på grund av min så kallade intensiva styrka och smidighets pass men det andra såg jag och det började bra med en speciell kille med cool röst, och Oscar som alla tyckte var så sjukt lik eric saade (!) var sjukt bra också, dog nästan ;)
 
Men sen kom några andra som var mindre bra t.ex den kaxiga killen som trodde han var as bra fast han inte var det och någon tant som lät som en halshuggen svan, men jag tror att det här är ett bra sätt för grupper att gå långt i Sverige. I idol t.ex får man ju bara vara en och i talang vill man helst inte se sångare tycker jag iallafall ;) men nu har de rätt att glänsa lite med sin grej jag tror det blir bra ;)
 
+ att tingsryds stolthet sitter i juryn, haha
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0