Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Efter mello

Okej tog nog i lite för mycket i förra inlägget. Allt blir så mycket bättre när man ser showen till! Okej här kommer utvärdering:

1. Anton Ewald-begging: helt okej låt man kan sjunga med i. Han är för övrigt en grym dansare! ++++

2. Felicia Olsson-make me no 1: wow! Två år äldre än mig och sjunger sådär?! Snacka om att jag behöver träna lite till för att komma upp till hennes kapacitet om två år ;) själva låten var väl lite så där halv mysig. Ingen låt man kommer ihåg efter en gång, men sjunga kunde hon! +++

3.joacim Cans-Anneli: Haha tänker bara på Sophies förra NO lärare!!! Hennes reaktion när hon hörde denna hade jag velat se, men varför är han inte hearts of fire rockig längre :( +

4. Swedish house wives- on top of the world: b, b,B och whitetrasch så det smäller om det! Mammor som tror de fortfarande är ungdomar. Haha alltid pinsamt att se på mello +

5. Erik/tone- hello goodbye: på något sätt liknar denna justins/carly rae jepsens låt beautiful, men det gillas! Har ju trotts allt fått en kram av Erik!! <3 +++++

6. Louise hoffsten-only the dead fiches follow the stream: starkt jobbat kvinnan! Trotts sjukdom lyckades hon få med sig folket och gå till final! Dock var inte det här min kopp av te, om vi ska fortsätta översätta ordspråk så att säga ;) men no danger on the roof du får det här betyget +++

7. Richard Wolff-en förlorad sommar: tråkig så att man dööör!! -

8. Sean banan-copacabanana: SEAN! Vår största förebild och idol. Sesa älskar dig! Levererar som vanligt JAO! +++++

Sämsta på mello: att inte danny tog av sig tröjan...

Bästa: jag dödade mufasa..

Nu ska jag fortsätta kolla på galornas gala QX så himla bra!! Lovin it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0