Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Gårdagens chock!

Igår trodde jag att det kokta fläsket var stekt när den här sidan blockerade hela min dator helt utan anledning!
Jag fattade ingenting, tydligen var jag anmäld för att vara inne på teroristiska sidor. JO VISST? Jag fick panik och skreck på hjälp och den kom eftersom mamma visste att detta bara var en skrämselsida för att hackers ska få pengar. Ja men det började ju bli lite osäriöst när man skulle hämta en kod hos seven-eleven för att betala en böter på 1000kr för brott man inte begått. Verkade mystiskt? Den här blockeringen försvann inte heller när jag startade om datorn. Men till er som råkar ut för samma sak (detta är tydligen vanligt) ska ni inte få panik för det är bara att googla problemet och då kommer det upp beskrivning hur man tar bort den.
 
DETTA ÄR BARA ETT VIRUS SOM ENKELT KAN TAS BORT, DET HAR ABSOLUT INGET MED POLISEN ELLER DITT DATOR ANVÄNDANDE ATT GÖRA!!!!!!!!!!!!!!!
 
Keep Calm!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0