Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Jag föll av!

Haha nej jag skojar bara ;) men idag var tredje gången på nya ridskolan. Whop whop! Dock har jag haft tre olika ridlärare på denna tid.. Skumt, de kanske inte gillar mig. Eller föresten vem gör inte det ^^ idag hade vi iallafall dressyr och galoppombyte stog högst på schemat! Jag hade en liten D-ponny så han var ju lite liten enligt mig själv, men det gick super bra!

Jag kan verkligen inte fatta att alla ridlärare kan vara så bra på namn. Vanliga lärare glömmer bort det eller kallar mig Emilia, Ellinor , Elin etc. Men ridlärare vet alltid EXAKT vad man heter. Creepy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0