Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Oops!, Jimmy shouted

 
Stackars vår historia lärarpraktikant Jimmy idag! Andra dagen på jobbet och jag har redan förstört hans självförtroende. Det var så här:
 
Jimmy delade ut en massa bilder på historiska händelser och när han hade lämnat mn bild gav han dem som var vid bordet precis framför. Jag tänkte inte vad jag gjorde och sträckte ut mina ben jättelångt under bordet och tänkte inte på att Jimmy skulle gå samma väg ut som han kom. Dette ledde till att jag råkade slå krokben för honom så att han ramlade framlänges.
 
whops!
 
Tur bara att han inte frågade varför jag fällde honom, hade inte haft något bra svar på det... 
 
 
 
Längtar tills han protesterar NEJ!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0