Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Sesa intervju #2

Om du var ett djur vilket djur skulle du vara?
Sophie: flygekorre för de kan flyga!
Emelie:Katt, för de kan göra allt utom att flyga
 
Vad tycker du är det bästa med skolan?
Sophie:All ny kunskap man får, vardagsgodis för hjärnan jao!
Emelie:Alla mysiga stunder med Sophie <3
 
Vad tycker du är värst i skolan?
Sophie:Alla "mysiga" stunder med Emelie
Emelie:Att Sophie tror att 3*1= 1
 
Vad tycker du om alla- hjärtans dag?
Sophie:alla hjärtans dag är som vilken annan dag som helst. skit i den dagen, den är som alla andra. det är många med pojk/flickvän som inte gör något särskilt på alla hjärtans dag. det borde inte finnas en speciell dag när man ska visa kärlek. kärlek ska man visa alla dagar i veckan. mer romantiskt att komma med en bukett rosor en random dag istället för på alla hjärtans dag ju :) eller??? Nä, men det är väl en trevlig högtid ;)
Emelie: Gott med glass (vår religions högtid)
 
När började du gilla one direction?
Sophie: vet inte ens vilka de är (???)
Emelie:JAG VILLE BARA KUNNA DERAS NAMN :'(
 
Varför är ni så nördiga?
Sophie:Tror att mamma tappade mig i golvet när jag var liten ;)
 
Emelie:Var för länge under vattnet i ett badhus innan jag blev räddad av en random människa...
 
 
Harry Potter eller Twilight?
Sophie:HP, HATAR Twilight (men tillhöt team Jacob)
Emelie:Harry Potter, (men Jacob är snygg (med kort hår))
 
Stjänor eller hjärtan?
Sophie:cirklar, de är runda och kan rulla
Emelie:stjärnor, om man tar en stjärna i mario blir man oövervinnelig + de har armar och ben
 
Döda eller bli dödad?
Sophie:Dödad, jag gillar inte blod!
Emelie:Döda, jag vill inte DÖ
 
William Spetz eller Ijustwanttobecool?
Sophie:Ijustwanttobecool
 
 
Emelie:William Spetz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Semelie eller Solie?
Sophie:Semelie
 
Emelie:Solie
 

Kommentarer
Anonym

ALLTSÅ VA?!?!?! Sophie, exakt det svar du gav på frågan "vad tycker du om alla hjärtans dag?" VAR EXAKT det jag kommenterade på din syster Sarahs blogg för ett tag sedan. LOL. sno inte min skrivning för fän

2013-02-11 @ 00:12:32
Anonym

om du bara visste vem jag är btw. hahah

2013-02-11 @ 00:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0