Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Sportlov Jao

Nu tar vi sportlov!
Ska spändera det med att börja kolla på pretty little liars, har hört att den ska vara bra ;)
 
Visst är det skön med lov, men jag kan tycka att det blit långtråkigt. Jag, Sophie och Daniel räknade idag ut att det bara är två sommarlov till studenten!!! Känns helt sjukt!
Jag vill inte bli vuxen med ansvar. Jag vill stanna i den perfekta åldern jag är nu. Nu har man frihet, men ändå inte fullt ansvar. Att bli arton nästa sommar känns overkligt.
 
USCH ska inte fira min födelsedag i år. 17 känns för nära 18... Jag ska bli forever 16!!!!
 
Det här inlägget gick från det ena till det andra. Jaja så kan det bli!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0